MERCEDES-BENZ
Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/u144613462/domains/cngcompany.cz/application/library/texy/texy.compact.php on line 170 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/u144613462/domains/cngcompany.cz/application/library/texy/texy.compact.php on line 194 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/u144613462/domains/cngcompany.cz/application/library/texy/texy.compact.php on line 478 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/u144613462/domains/cngcompany.cz/application/library/texy/texy.compact.php on line 478 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/u144613462/domains/cngcompany.cz/application/library/texy/texy.compact.php on line 542 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/u144613462/domains/cngcompany.cz/application/library/texy/texy.compact.php on line 542 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/u144613462/domains/cngcompany.cz/application/library/texy/texy.compact.php on line 542 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/u144613462/domains/cngcompany.cz/application/library/texy/texy.compact.php on line 542 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/u144613462/domains/cngcompany.cz/application/library/texy/texy.compact.php on line 591 Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/u144613462/domains/cngcompany.cz/application/library/texy/texy.compact.php on line 616Mercedes-Benz E-Class 200 NGT
Třídu E-200 NGT BlueEFFICIENCY pohání osvědčený zážehový 4 válec 1.8 KOMPRESOR s výkonem 120kW a 240Nm. Při spalování zemního plynu dosahuje emisních hodnot na úrovni EURO 6.
Aby se dosáhlo ještě lepší ekonomické efektivity, řada E se dodává s novou generací čtyřválcových motorů – z nichž všechny splňují emisní normu EU 5. V modelu E 200 CGI BlueEFFICIENCY nebo E 250 CGI BlueEFFICIENCY je například instalován zážehový motor s přímým vstřikováním a přeplňováním. Oba zážehové motory objemu 1,8 l nejenže nabízejí působivé hodnoty spotřeby a emisí – ale poskytují i špičkové hodnoty točivého momentu, výkonu a vyznačují se nízkým hlukem. Model E 200 CGI BlueEFFICIENCY má výkon 135 kW (184 k) a maximální točivý moment 270 Nm.
Model E 250 CGI BlueEFFICIENCY poskytuje výkon 150 kW (204 k) při maximálním točivém momentu 300 Nm. Ve srovnání s předchůdcem klesla spotřeba o 20 % . (E 200 CGI BlueEFFICIENCY: kombinovaná spotřeba paliva: 6,6–7,1 l/100 km, kombinované emise CO2: 159–169 g/km; model E 250 CGI BlueEFFICIENCY: kombinovaná spotřeba paliva: 7,3 l/100 km, kombinované emise CO2: 174 g/km)… >>> více <<<
Ke stažení:
Kalkulace úspor Mercedes E – Class
Mercedes-Benz Sprinter 316 NGT
Nový Sprinter NGT s inovativní technologií pohonu na zemní plyn. Se svým bivalentním pohonem na zemní plyn je nový Sprinter NGT praktickou odpovědí na naléhavé ekologické a ekonomické otázky současnosti. Tato alternativní stejně jako inovativní koncepce poháněcího ústrojí umožňuje výrazné snížení emisí, nízké náklady na pohonné hmoty a větší dojezd. Sprinter NGT je tedy výhodný jak z hlediska ekonomického tak i ekologického. Hledáte partnera, který vyhoví nejvyšším požadavkům? Pak jste u vozidel Sprinter na správné adrese, neboť Vám nabízejí velký počet možností a mají, dokonce i pro nejnáročnější úkoly, vždy po ruce vhodné řešení… >>> více <<<
Ke stažení:
Kalkulace úspor Mercedes-Benz Sprinter
Mercedes-Benz Econic 1828 NGT
Motor na zemní plyn pro vozidla Econic je skvěle připraven na budoucnost, neboť splňuje náročný certifikační předpis ECE R110, jakož i velmi přísnou emisní normu EEV (Enhanced Environmentally friendly Vehicle) a již nyní je množství jeho emisí pod úrovní limitů připravované emisní normy EURO 5. Z jeho výfukového potrubí totiž vychází sotva víc, než jen horký vzduch.
Je to díky vyspělému systému elektronického řízení činnosti motoru, integrovanému dvoučinnému katalyzátoru a přirozenému průběhu spalování zemního plynu. K tomu se přidává extrémně klidný běh a rovnoměrnější spalování, takže hlučnost vozidel Econic na zemní plyn je až o 50 % nižší než u dobře odhlučněného vznětového motoru. Proto také vyhovuje podvozek vozidel Econic na zemní plyn požadavkům na udělení prestižního německého ocenění kvality „Blauer Umweltengel“ (Modrý ekologický anděl)… >>> více <<<
Mercedes-Econic 1828 LS NGT
Ke stažení: